מתודולוגיית העבודה הייחודית שפותחה ברקורד, מחוללת מהפיכה אמיתית בחוויית הלקוח, ומשפיעה בצורה ישירה ומדידה על השורה התחתונה.

מתודולגיית ©Revolution מיושמת בהצלחה בחברות המובילות בישראל עם תוצאות מוכחות בשטח.
NPS
מדד נאמנות הלקוח
מיליוני עסקים ברחבי העולם משתמשים במדד NPS כדי למדוד ולנטר את האופן שבו לקוחות תופסים אותם. הלקוחות נשאלים שאלה אחת, שאלת מיליון הדולר:
באיזו סבירות תמליצ.י לחבר על המוצר או על השירות?
התשובות נעות בסולם של 1 עד 10, כאשר 1 הוא הציון הנמוך ביותר ו-10 הציון הגבוה. המדרגים נחלקים לשלוש קבוצות: הממליצים, הנייטרלים והמשמיצים. הממליצים הם הלקוחות הנאמנים והנלהבים, אשר ימשיכו לצרוך את שירותי העסק וימליצו עליו לאחרים. הנייטרלים הם לקוחות מרוצים, שכנראה לא ימליצו לאחרים, ויעברו בקלות לשירותים מתחרים. המשמיצים הם האתגר של כל עסק: לקוחות שאינם מרוצים, ועלולים לגרום לנזק לעסק ולמותג. NPS הוא למעשה ההפרש בין שיעור הלקוחות הממליצים לבין שיעור המשמיצים, ויש לו יכולת ניבוי מצויינת למדדי צמיחה של העסק. שאלת הסקר פוגעת בבטן הרכה של לקוחות רבים ומייצרת מעורבות רגשית, ולכן שיעורי המענה במדד זה הם יחסית גבוהים.
CES
מדד המאמץ
CES מודד מה מידת המאמץ שהלקוחות משקיעים כדי להיעזר בשירות הלקוחות, כדי לקבל מענה לשאלה או כדי לפתור בעיה. השאלה שאנחנו בודקים עם הלקוחות היא אחת:
בסולם של ׳קל מאוד׳ ועד ׳קשה מאוד׳, עד כמה היה לך קל לקנות מוצר / לצרוך שירות / לתקשר איתנו?
השאלה מלווה לרוב בשאלה פתוחה נוספת, שבה הלקוחות מוזמנים לפרט בצורה חופשית את החוויה שלהם. CES הוא כלי מצויין לניבוי שימור לקוחות, והוא מסייע רבות בשיפור תהליכי רשימה, הרשמה לשירותי אונליין ושירות לקוחות.
CSAT
מדד שביעות רצון הלקוחות
מדד CSAT מודד את שביעות רצון הלקוחות מחוויית השירות, מאינטראקציה בודדת או מרכישה. הלקוחות נשאלים שאלה אחת פשוטה:
עד כמה היית מרוצה מהחוויה שלך?
התשובות נעות בסולם של 1 עד 5, כאשר 1 הוא הציון הנמוך ו-5 הציון הגבוה.
העוצמה של המדד טמונה בפשטותו: זאת דרך קלה, מהירה ומיידית לסגור מעגל של אינטראקציה עם הלקוח, ולדעת האם החוויה הייתה חיובית. אם מסיבה כלשהי החוויה לא הייתה מספקת, קל לזהות את הרגע הזה.
מדד CSAT עוזר בקבלת תמונה עכשווית, אבל הוא הופך למעניין הרבה יותר, כאשר אנחנו שואלים את אותה שאלה פשוטה במספר נקודות בתהליך, וכך מתקבלת תמונה מלאה של תחושות הלקוח בנקודות מגע שונות לאורך מסע הלקוח.
IMPACT
יעדים לאיכות השירות
אז איך מחברים ביחד כל כך הרבה עולמות תוכן: שיטות מחקר שונות, נתונים קשים ונתונים רכים שמגיעים מהשטח, האופי וצרכי הארגון, והכי חשוב, יעדים דיפרנציאלים ומותאמים לגורמים שונים בארגון. באמצעות מתודולוגיה ייחודית שפותחה על ידי פרופסור יוסי אביב מאוניברסיטת תל אביב, אנחנו יודעים לשלב מודלים אנליטיים מבוססי נתונים, ולהפיק מהם יעדים מותאמים לצרכי הארגון.

המתודולוגיה מתרגמת יעדי שיפור ברמה הארגונית ליעדים פרטניים ברמת הסניפים, המחלקות, ואף ברמת סוגי הלקוחות. המתודולוגיה עושה שימוש במודלים אנליטיים המשלבים עקרונות אופרטיביים וכלכליים, ומפותחים בהתאם לאופיו וצרכיו של הארגון. השימוש במתודולוגיה אנליטית עקבית ומבוססת-נתונים מאפשר לארגון ליישם יעדים דיפרנציאליים וברי השגה.
פרופ׳ יוסי אביב
הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב
חוקר בתחומי ניהול שרשראות אספקה ו-Revenue Management & Pricing
הכלים שלנו
לא תחת אורות הניאון ולא דוחות מעלי אבק. אנחנו בשטח, ומביאים אימפקט אמיתי, יום יומי, כאן ועכשיו. חוויית העבודה איתנו ברקורד מונעת מפרקטיקה, חיבור לשטח וחתירה לתוצאות שרואים בעין.
מערך הסקרים הדיגיטליים
המערכת הטכנולוגית לא פועלת בוואקום אלא ככלי בידי החוקר, השואף למקסם את איסוף המידע והתקשורת עם הלקוח.
לכן פיתחנו לאורך השנים את מערכת Record Digital, שיתוף פעולה בין מתכנתים מעולים לאנשי מחקר בעלי ניסיון ש"חיים" את עולם התוכן המחקרי. הסינרגיה הזו אפשרה לנו לייצר מערכת סקרים מהטובות בשוק, עם חווית משתמש מדהימה שבאה לידי ביטוי באחוזי מענה גבוהים.
1
87% שיפור מוכח
מיליוני משיבים בשנה
28% מענה
87% שיפור מוכח
מיליוני משיבים בשנה
28% מענה
מערך הסקרים הדיגיטליים
המערכת הטכנולוגית לא פועלת בוואקום אלא ככלי בידי החוקר, השואף למקסם את איסוף המידע והתקשורת עם הלקוח.
לכן פיתחנו לאורך השנים את מערכת Record Digital, שיתוף פעולה בין מתכנתים מעולים לאנשי מחקר בעלי ניסיון ש"חיים" את עולם התוכן המחקרי. הסינרגיה הזו אפשרה לנו לייצר מערכת סקרים מהטובות בשוק, עם חווית משתמש מדהימה שבאה לידי ביטוי באחוזי מענה גבוהים.
1
פלטפורמת BI
חדשנית ומסונכרנת
Record BI קולטת מידע מכל מערכות הארגון תוך הצלבת מסדי נתונים ומיזוג נתונים קשים ורכים. המערכת נותנת למנהלים מבט על, התבוננות הוליסטית על תהליכים עסקיים. רקורד היא החברה הראשונה בישראל שמציעה ללקוחותיה מערכת BI שמתממשקת לעולם שירות הלקוחות.

רקורד יודעת להקשיב ללקוחות הקצה, ויודעת לא פחות מכך, להקשיב גם לצרכים של מנהלים ומקבלי החלטות בארגון. ולכן הדוחות המופקים מהמערכת שלנו הם דוחות ויזואליים, פשוטים להבנה, ועתירי תובנות פרקטיות ליישום.
2
הדוחות שלנו:
כלים ניהוליים שעושים מהפך
דשבורד מותאם אישית, מערכת דיווח המאפשרת שליטה מלאה על הנתונים באונליין, יצירת דוחות, צפייה בניתוחים מתקדמים, גרפים והדמיות.
3
פתרונות וכלים נוספים
תודה!
פנייתך התקבלה
אופס!
משהו השתבש בשליחת הטופס
בואו נדבר.
אנחנו מקשיבים.