הפתרונות של רקורד מבוססים על מודלים מחקריים חדשניים, שהוכחו כיעילים במאות מחקרים שעיצבו את חוויית הלקוח עבור הגופים הגדולים בישראל.
מגוון הפתרונות שלנו מקיף את כל צרכי הארגון, מעיצוב מסעות לקוח, דרך חוויית העובד, וכלה במחקרי שוק אסטרטגיים.
מדד חווית לקוח
מודיעין עסקי
הערכת עובדים ומנהלים
לקוח סמוי
מחקרי שוק אסטרטגיים
מדד חוויית לקוח
בניית מסע לקוח אופטימלי
קולקציות מתחלפות, מחירים יורדים ועולים ופיצ׳רים משתנים כל הזמן, אבל האופן שבו מותג גורם ללקוח להרגיש, הוא בסופו של דבר הגורם המשמעותי ביותר ליצירת בידול אמיתי עבור מותגים. כאשר חוויית לקוח היא אותנטית למותג, ומדוייקת לצרכי הלקוחות, היא מהווה מנוע צמיחה אסטרטגי ומהותי לארגון.
מסע הלקוח ברקורד
מדד חוויית הלקוח הוא מוצר הדגל שלנו ברקורד. לאורך השנים בנינו מסעות לקוח מגוונים ומאתגרים עבור הגופים הקמעונאיים הגדולים והמוכרים בישראל. רקורד נוכחת בכל נקודות המגע הקריטיות של הארגון עם לקוחות הקצה, ובאמצעות מתודולוגיה ייחודית מאפשרת ניתוח של התהליכים שמחוללים את ההשפעה המשמעותית ביותר על ביצועי הארגון.
הערך שתוכלו לקבל
בניית תכנית פעולה
קישור הביצועים לתגמולים
הגדרת יעדים כמותיים
באמצעות ״מודל המאמץ״, בשיתוף פרופ׳ יוסי אביב
ניתוח פערים בין החזון למציאות
כלי להערכת עובדים
הגדרת החזון העסקי בתחום השירות
הערכת תמונת המצב האמיתית בשטח
זיבוי כשלים בשלבים שונים של מסע הלקוח
ליווי ובקרה שוטפת באמצעות כלים מחקריים
הערכת תמונת המצב האמיתית בשטח
ניתוח פערים בין החזון למציאות
בניית תכנית פעולה
זיהוי כשלים בשלבים שונים של מסע הלקוח
כלי להערכת עובדים
קישור הביצועים לתגמולים
ליווי ובקרה שוטפת באמצעות כלים מחקריים
הגדרת החזון העסקי בתחום השירות
הגדרת יעדים כמותיים
באמצעות ״מודל המאמץ״, בשיתוף פרופ׳ יוסי אביב
מודיעין עסקי
להיות מכתיב ולא מגיב
בעידן שבו תחרות בין מותגים וארגונים, באונליין ובאופליין היא אגרסיבית ומאתגרת, כדי להיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים, כל ארגון חייב להכיר לעומק את המתחרים שלו, בפן הגלוי וגם בפן הסמוי. מודיעין עסקי כולל איסוף וניתוח של מידע ונתונים על השוק. על בסיס הממצאים והניתוח המחקרי, ניתן לקבל החלטות מושכלת ולבצע מהלכים אסטרטגיים המבוססים על קריאה נכונה של המפה התחרותית.
הערך שתוכלו לקבל
זיהוי יתרונות תחרותיים שמזיזים את המחוג
חיזוי מגמות וזיהוי טרנדים
ניתוחי שוק ותמיכה במהלכי פיתוח עסקי
איסוף וניתוח של מידע עסקי תומך החלטות אסטרטגיות
ניתוחי שוק ותמיכה במהלכי פיתוח עסקי
חיזוי מגמות וזיהוי טרנדים
זיהוי יתרונות תחרותיים שמזיזים את המחוג
איסוף וניתוח של מידע עסקי תומך החלטות אסטרטגיות
קבלת מידע על הזדמנויות עסקיות בזמן אמת
הערכת עובדים ומנהלים
כי הכל מתחיל מבפנים
שירות פנים ארגוני
שירות פנימי מעולה הוא תנאי הכרחי לשירות מצויין עבור לקוחות הקצה. אין ספק כי סקר פנים ארגוני המבוצע היטב, מוביל לצמיחה והתייעלות של הארגון ברמת ממשקי העבודה.
אנחנו ממליצים לבצע סקרים פנים ארגוניים באופן תדיר ושוטף, על מנת להיות תמיד עם האצבע על הדופק ולזהות כשלים בזמן אמת. בדיקה זו מאפשרת לעובדים בארגון להביע את מידת שביעות רצונם מממשקי עבודה הקשורים באופן ישיר לתחום אחריותם, והיא מייצרת תחושה של שותפות והתחשבות בדעתם.
מסע הלקוח ברקורד
עובדים שבעי רצון, עם תחושת מחוייבות ומחוברות חזקה לארגון, הם אחד המחוללים הכי משמעותיים במדדי הביצוע של ארגונים, ובפרט במדדי השירות. כדי לבחון תחושות אותנטיות של עובדות ועובדים, להשוות בין ביצועים ולנתח את האקלים הפנים ארגוני נדרשים כלי מחקר איכותניים וכמותיים מתקדמים. מחקרים כאלה מהווים את הבסיס לפיתוח מיתוג מעסיק תחרותי ואטרקטיבי.
הערכת מנהלים
בתהליך הערכת ביצועים של עובדים ומנהלים, נערכת בחינה מוצלבת של מילוי משוב עצמי, בהשוואה להערכת הדרגים המנהלים. כך אפשר לזהות הפערים בין ההערכות, ולקיים דיון בונה להצבת יעדים חדשים.
הערך שתוכלו לקבל
ניתוח פערים בין תפיסת הארגון לתפיסת הלקוח
תמונת מצב אותנטית בכל רגע נתון
כלי להערכת עובדים
הטמעת תרבות ארגונית
איתור ליקויים וצווארי בקבוק המצריכים טיפול
שיפור תפקוד המנהל ושיפור הצלחת הארגון
בחינת רמת העמידה ביעדים שהוגדרו
הצפת בעיות או אתגרים שיש לטפל בהם
קבלת בסיס לקביעת תוכניות עבודה פרטניות
לקוח סמוי
הטמעת תרבות ארגונית
בקרות לקוח סמוי מאפשרות לבחון את הפערים בין תוכניות הארגון והנהלים לבין השטח הלכה למעשה, ולהציע כלים מעשיים לצמצום הפערים.


אנחנו ברקורד מתמחים בניהול בקרות פרונטליות בפריסה ארצית של סניפים, המדמות תרחישים שנבנים באופן מדוייק לצרכי הארגון, כמו הצטרפות, רכישת מוצרים שונים, תלונות לקוחות ועוד. פרופיל הבקרים שלנו מגוון ומכל המגזרים, ומאפשר התאמה מלאה לדרישות המחקר.
הערך שתוכלו לקבל
ניתוח פערים בין תפיסת הארגון לתפיסת הלקוח
תמונת מצב אותנטית בכל רגע נתון
כלי להערכת עובדים
הטמעת תרבות ארגונית
איתור ליקויים וצווארי בקבוק המצריכים טיפול
הטמעת תרבות ארגונית
תמונת מצב אותנטית בכל רגע נתון
ניתוח פערים בין תפיסת הארגון לתפיסת הלקוח
איתור ליקויים וצווארי בקבוק המצריכים טיפול
כלי להערכת עובדים
בחינת רמת השירות וחווית הלקוח
מחקרי שוק אסטרטגיים
הדרך הכי טובה לחזות את העתיד היא פשוט להמציא אותו
מחקר שוק הוא הבסיס לבניית אסטרטגיה עסקית איתנה ופיתוח מודל עסקי מוצלח. המחקרים האסטרטגיים שלנו כוללים זיהוי הזדמנויות, איתור אנומליות בשוק, חיזוי טרנדים ותחזיות פיננסיות.


לאורך השנים ניהלנו מאות מחקרי שוק בכל התחומים, החל משלב הגישוש, ניתוח מגמות שוק, פוטנציאל וקהלי יעד, דרך שלב ההשקה ועד שלב הצמיחה והבגרות של המוצר או השירות הנבדק.
הערך שתוכלו לקבל
זיהוי יתרונות תחרותיים שמזיזים את המחוג
חיזוי מגמות וזיהוי טרנדים
ניתוחי שוק ותמיכה במהלכי פיתוח עסקי
איסוף וניתוח של מידע עסקי תומך החלטות אסטרטגיות
Go no Go
למהלכים עסקיים
זיהוי מנועי צמיחה פוטנציאלים
הגדרת בידול ויתרונות תחרותיים
מוטיבציות, צרכים וחסמים של קהלי מטרה
הערכת גודל שוק
בחינת נכסיות מותג
בחינת הרגלי צריכה ועמדות
ניטור מדדים מותגיים
מחקר ערך ותימחור
תודה!
פנייתך התקבלה
אופס!
משהו השתבש בשליחת הטופס
בואו נדבר.
אנחנו מקשיבים.